100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    דשא סינטטי לבית

    חברת גרין ספורט עוסקת בתחום יבוא , שיווק והתקנת דשאים סינטטיים של החברה במובילה בעולם, חברת EDELGRASS מהולנד, כבר יותר מעשר שנים. גרין ספורט מחזיקה במאות לקוחות מרוצים. בזכותה אלפי מטרים של דשא סינטטי מותקנים בכול רחבי הארץ ומאפשרים לאנשים לשטוף את העיניים ולא פעם אף להתבלבל ולתהות כיצד הדשא נראה כה טבעי כאשר מדובר במוצר סינטטי.

    התשובה לכך מצויה בעובדה שדשא סינטטי לבית של חברת גרין ספורט מיוצר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בצפיפות יוצאת דופן (5000,000 סיבים למ"ר), הוא בעל עמידות מלאה לקרני השמש ועל כן כאשר מדובר על דשא שכזה, תמיד יהיה ניתן למצוא אותו רענן ויפה, ממש כמו ביום הראשון שהגיע.

    איכות

    דשא סינטטי לבית מגיע יחד עם תעודת אחריות מקורית מהיצרן למשך 8 שנים, ישר ניתן להסיק שמדובר במוצר איכותי ולו רק כיוון שהוא מגיע מבית טוב אשר מוכן להיות ערב לו. חברת גרין ספורט מייבאת בלעדית את הדשא הסינטטי לבית של חברת EDEL GRASS ועל כן מדובר על מוצר שאינו מגיע רק עם אחריות ל 8 שנים, (פלוס שמונה שנים אחריות על ההתקנה), אלא גם על מוצר שעומד בתקנים המחמירים ביותר.

    עמידות

    הדשא הסינטטי לבית של חברת גרין ספורט ידוע באיכות הסיביים הבלעדיים אשר מגיעים במגוון גוונים רב, (כך שמדובר על מראה טבעי אשר נוטה לבלבל לא פעם עם המוצר האמיתי), מקנה תחושה טבעית, החומר ידידותי לסביבה, עמיד בפני חשיפה לרעלים ואף בתנאי מזג קשים. כך שלא גשם עז ולא הפרשי טמפרטורות קיצוניות יפרו את השלמות והאיכות שהוא מציע. לסיכום הדשא הסינטטי לבית של חברת גרין ספורט מגיע מיצרן ידוע ומוכח, עם תקנים אירופאים מחמירים, ותעודת אחריות מקורית למשך שנים רבות.

    ביטחון

    כשדשא סינטטי לבית מגיע מחברה איכותית כמו גרין ספורט, אין חשש להשאיר אותו חשוף בחוץ, אין חשש לתת לכלב לשחק עליו ואפילו אין חשש לערוך עליו מסיבות יום הולדת – ההיפך הוא נכון. ניתן ואף רצוי להשתמש כמה שיותר, כי פה לא מדובר על עוד מוצר יפה אך שביר, אלא על מוצר מלאכותי שנראה טוב ועמיד באופן קיצוני. אז פנו עוד היום אל חברת גרין ספורט, הגשימו חלום ועברו לדשא סינטטי מקצועי.

    חברת גרין ספורט

    חברת גרין ספורט סיסטם הינה הזכיינית הבלעדית בארץ לשיווק וייבוא של מוצרי הדשא של חברתEDEL GRASS ההולנדית. חברה איכותית בעלת היצע מרשים ללא מתחרים ובעלת וותק רב בתחום. גרין ספורט מספקת שירותי התקנה ובמקביל גם אחריות ארוכת טווח אשר נשמרת בתוקף ל 8 שנים. החברה עובדת עם לקוחות גדולים וקטנים, עם מוסדות מוכרים ועם מגרשי כדורגל ראשיים בארץ.

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל