100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    דשא סינטטי הולנדי

    המראה הירוק לאורך כל ימות השנה, התחזוקה השוטפת החסכונית והנוחה והעמידות לאורך שנים, כל אלו ועוד הפכו את משטחי הדשא הסינטטי לחלופה האולטימטיבית ביותר בישראל וברחבי העולם לציפוי גינות, מגרשים ומשטחים מכל סוג. אנחנו בחברת גרין ספורט סיסטם, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממשטחי הדשא הסינטטי הטובים ביותר בעולם, וכל זאת באמצעות דשא סינטטי הולנדי המיוצר על ידי חברת EDEL GRASS, יצרנית הדשא הסינטטי המובילה ביותר בעולם.

    בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם רשימה של כל המאפיינים ההופכים את משטחי דשא סינטטי הולנדי תוצרת EDEL GRASS למשטחי הדשא הטובים והאיכותיים ביותר בעולם. חברת EDEL GRASS ההולנדית היא מהמובילות והוותיקות בעולם בתחום הדשא הסינטטי. לחברה בלעדיות על כמה מסוגי הסיבים האיכותיים ביותר של יצרנית הסיבים TEN CATE והיא מתמחה בדשאים ייעודיים לבתים פרטיים ,שטחי ציבור , גגות ומגרשי כדורגל וספורט.

    איכות הדשאים הסינטטיים נמדדת ע"פ מספר קריטריונים:

    • יצרן הדשא– לזהות את יצרן הדשא,
    • ארץ ייצור ועמידה בתקנים אירופאים – כגון עמידה ב U.V
    • איכות הסיב – החומר ממנו עשוי הסיב.
    • איכות ועובי יריעת הדשא – חומרים ומשקל היריעה.
    • מפרט התקנה – כדי לשמור על אריכות חיי הדשא הסינטטי.
    • אורך, משקל וצפיפות הסיבים למ"ר.

    לדשאים של חברת EDEL יש את כל הקריטריונים הנ"ל וצפיפות של יותר מ 500,000 סיבים למ"ר, מה שמקנה לדשא יכולת נראות מדהימה להמון שנים. משטחי דשא סינטטי הולנדי המשווקים על ידינו, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממשטחי דשא בעלי מראה טבעי יותר ונעים הרבה יותר למגע. צפיפות הסיבים הגבוהה במשטחי הדשא ההולנדים, מקנים למשטח מראה טבעי יותר, איכויות מגע נעימות יותר ואפילו מראה שאינו בוהק בשמש הישראלית, וזאת בניגוד למרבית משטחי הדשא הסינטטי המשווקים או מיוצרים בארץ.

    תקן אירופאי ידידותי לסביבה

    משטחי דשא סינטטי הולנדי תוצרת EDEL GRASS הינם משטחי דשא בעלי תו תקן אירופאי והוא עומד בכל דרישות התקן המחמירות ביותר בכל הנוגע לפליטת חומרים רעילים, עמידות באש, עמידות בפני פגעי מזג אוויר קיצוניים במיוחד.

    כמו כן, משטחי דשא סינטטי הולנדי תוצרת EDEL GRASS מחזיק באישורים מיוחדים מטעם פיפ"א ו-אופ"א (איגודי הכדורגל האירופי והעולמי) בכל הקשור לתקינות המשטח לצרכי משחקי כדורגל רשמיים. גרין ספורט סיסטם- בגלל האיכות, המקצועיות והשירות אם גם אתם רוצים להנות ממשטחי דשא סינטטי הולנדי איכותיים, זה הזמן להכיר את היצע השירותים המוצעים לכם על ידי חברת גרין ספורט סיסטם, הנציגה הבלעדית בישראל של חברת EDEL GRASS.

    בנוסף ל-8 שנות אחריות המוענקים לכם במסגרת אחריות יצרן, אנחנו בגרין ספורט סיסטם מעניקים לכם 8 שנות אחריות נוספות על ההתקנה. הניסיון המקצועי שלנו בתחום התקנת משטחי דשא סינטטי מאפשרים גם לכם ליהנות מהמשטחים הטובים ביותר בעולם בחצר ביתכם או בכל מקום אחר בו תבחרו למקם את המשטח.

    דשא סינטטי הולנדי בהתאמה אישית

    דשא סינטטי תוצרת הולנד

    כפי שנכון גם ביחס למוצרים רבים אחרים, אין ספק שמוצרים המגיעים מאירופה נחשבים לאיכותיים במיוחד. בכל הקשור לבחירת משטחי דשא ירוקים ומרהיבים לחצר שלכם, זו בוודאי נקודה חשובה. למעשה, הזמנת דשא סינטטי הולנדי היא דרך נהדרת להבטיח לעצמכם תוצאה מצוינת בזכות דשא שעבר בדיקות איכות קפדניות, ונחשב באופן כללי לאמין, עמיד ואף ידידותי לסביבה. חברת גרין ספורט סיסטם, המייבאת את הדשא הסינטטי האיכותי, מציעה לכם את השירות הטוב ביותר ואת המוצרים האיכותיים מכולם – כדי שהחצר שלכם תיראה בדיוק כמו שאתם רוצים.

    היתרונות של דשא סינטטי הולנדי

    כאשר אתם בוחרים דשא סינטטי הולנדי אתם מבטיחים לעצמכם שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים מאוד:

    • המוצר האיכותי מיוצר במפעלים המתקדמים ביותר, עם מכונות חדישות והקפדה על התקנים המחמירים ביותר.
    • הדשא ההולנדי נחשב למוצר ידידותי לסביבה, ללא חומרים רעילים ועם הגנה מפני חומרים דליקים.
    • הסיבים שמיוצרים בהולנד הם ברמת האיכות הגבוהה ביותר, הם נשחקים פחות ונראים טוב לאורך זמן ארוך יותר באופן משמעותי.
    • הנראות לאורך זמן של דשא סינטטי הולנדי ארוכה ביותר לעומת דשאים זולים. דשא סינטטי הולנדי יראה יפה גם לאחר שימוש מסיבי לאורך שנים רבות.
    • הדשא חוסך לנו את פעולות הדישון, ההדברה, הכיסוח וההשקיה – וזהו חיסכון כלכלי מובהק.
    • צפיפות הסיבים הגבוהה של הדשא מעניקה לו מראה מרהיב במשך כל השנה, ולאורך זמן.

    אלה הם יתרונות חשובים שהופכים את הדשא הסינטטי לפתרון הטוב ביותר לבעלי בתים פרטיים, דירות גן, בתי מלון, אולמות אירועים, מגרשי ספורט ומתחמים רבים אחרים בהם הדשא המטופח הוא מצרך בסיסי. כך, עם דשא איכותי וחזק, שנראה טבעי ונפלא ללא כל תחזוקה, ניתן להבטיח עיצוב משגע בלי מאמץ ובלי עלויות נוספות. אתם לא צריכים גנן שיכסח את הדשא ויטפח את הגינה, ואין לכם כל צורך במערכת השקיה מתוחכמת או בפעולות הדברה. זהו מענה פשוט ומדויק לכל הצרכים שלכם.

    דשא סינטטי הולנדי בהתאמה אישית

    דשא סינטטי הולנדי מאפשר לכם ליהנות מחצר יפהפייה שבה תוכלו לבלות את זמן האיכות עם הילדים, עם המשפחה ועם החברים הטובים ביותר. חברת גרין ספורט סיסטם מעמידה לרשותכם מומחים עתירי ניסיון שיסייעו לכם בבחירת הדגם הנכון עבורכם, בקביעת המידות הדרושות ובתכנון ההתקנה המקצועית והטובה ביותר. כך תוכלו לחלום בגדול על החצר המושלמת, ולראות אותה הופכת ליצירה עשירה ומלאת חיים עם משטחי דשא איכותיים במיוחד.

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל