100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    החידושים ל-2019-2020 – דשא סינטטי הולנדי

    דשא סינטטי הולנדי החידושים ל 2019-2020

    במשרד הבריאות, הרווחה והספורט ההולנדים החליטו לתת מענק ל Senbis Polymer Innovations BV עבור משימה חשובה הכוללת פיתוח מערכת דשא סינטטי הולנדי חדישה, שכולה עשויה מחומרים מתכלים שאותם ניתן למחזר לחומרי דישון כאשר מערכת הדשא הסינטטי תתבלה לחלוטין. במסגרת פיתוח מערכת דשא סינטטי חדישה זו, ימצא גם פתרון חדש לבעיית הסיבים העשויים ממיקרו פלסטיק על ידי שימוש חילופי בחומרים פולימריים מתכלים המתאימים לסביבה. שם הפרוייקט הוא BIOMAXX. למחקר וביצוע פרוייקט זה נבחרו 5 גופים מומחים בתחומים הרלוונטיים, שעובדים עליהם כצוות, ביניהם חברת EDELGRASS ויצרנית הדשא TENCATE. כבר באוקטובר 2019 הותקן מגרש מיני-פיץ' ראשון עם חומר המילוי החדש הנקרא GREENFILL.

    מערכת דשא סינטטי הולנדי עם מילוי חדיש וידידותי לסביבה

    • חומר המילוי החדש הנקרא GREENFEEL מחליף את גרגרי הגומי של חומר המילוי הישן.
    • כרגע המגרש הראשון שהוקם עם מערכת דשא סינטטי חדישה זו נבדק בשטח ויושק לקראת קיץ 2020 לאחר אימות יתרונותיו בפועל, כולל יתרונות בביצועי הספורט.
    • עד קיץ 2020 מגרש ההרצה יעבור בדיקות של FIFA ויקבל את האישורים המתאימים.
    • חומר המילוי החדש שומר על ביצועי משחק גבוהים והרבה יותר ידידותי לסביבה מגרגרי הגומי המשמשים כעת כמילוי במגרשי דשא סינטטי.
    • בשנים האחרונות נשמעו ביקורות נוקבות כנגד מילוי הגומי בגין הפוטנציאל שלו לזיהום הסביבה ולגרימת מחלות. סוכנות הכימיקלים האירופאית (ECHA) שוקלת כעת להוציא איסור על השימוש במילוי הדשא הסינטטי של גרגרי הגומי.
    • המילוי החדש GREENFILL יהווה בעתיד הקרוב את אחת האלטרנטיבות היחידות למילוי גרגרי הגומי בשוק הדשא הסינטטי.

     

    דשא סינטטי הולנדי של EDELGRASS  המיובא, משווק ומותקן ע"י חברת גרין ספורט

    חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ הינה היבואן הבלעדי, המשווק והמתקין של הדשא ההולנדי של חברת EDELGRASS. לכן, בקרוב, כאשר יושק המוצר החדש של מערכת הדשא הסינטטי החדישה והידידותית יותר לסביבה, המונעת זיהום ומחלות, וכוללת חומרים מתכלים במילוי שלה, במקום גרגרי הגומי, שעתידים בקרוב להיות אסורים לשימוש, החברה תתקין את מערכות הדשא הסינטטי הללו במגרשי הספורט בארץ. אנו שומרים על הערכים של הגנה על הסביבה שלנו ועוקבים אחר המחקרים והפיתוחים החדשים בנושא באופן רציף. לאחר התקנת מגרשי ספורט רבים בארץ, אנו עומדים בפתחו של עידן חדש מבחינת החומרים בהם נשתמש וזה מרגש!

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל