100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    דשא סינטטי מחיר

    בשנים האחרונות, הדשא הסינטטי תפס תאוצה בישראל בשל הצורך בחסכון במים. הדשא הסינטטי ידידותי לסביבה משום שאין צורך בהשקיה, כיסוח שצורך דלק וחשמל, דישון וקטילת חרקים המפיצים כימיקלים. הדשא עצמו יכול להיות ממוחזר ובכך יש תרומה נוספת לאיכות הסביבה. קיימים סוגים רבים של דשא סינטטי הנבדלים באיכותם ובמחירם. כשמדובר על דשא סינטטי מחיר נקבע על סמך צפיפות הסיבים, הצורך במילוי של חול ו/או גומי, הגנה מקרני UV , סוג הסיב וגובהו, האם יש לו אחריות ואם כן לכמה זמן, האם ההתקנה נכללת במחיר, אם יש התקנה האם היא כוללת גם הובלת הדשא ישירות לבית הלקוח ועוד. בתחום של דשא סינטטי מחיר נקבע לפי מ"ר ולפי עובי ומומלץ לקנות דשא עבה שיהיה עמיד יותר. בנוסף במקרה של דשא סינטטי מחיר נקבע לפי החומרים ממנו הוא עשוי, האם הוא עומד בתו תקן של איכות הסביבה והבטיחות. חשוב שהדשא יהיה עמיד בפני חומרים דליקים ולא יפלוט חומרים רעילים. גורם נוסף המשפיע מחירו הוא אם הדשא מיובא או מקומי.

    מכיוון שישנן חברות רבות בשוק, כדאי לערוך בדיקת דשא סינטטי מחיר למ"ר, בכדי לקבל מושג לגבי העלויות ומה הן כוללות. התפתות למחיר זול עלולה להסתיים בעוגמת נפש ובתיקון הדשא או החלפתו לאחר זמן קצר יחסית. העדר אחריות גורם לרוכש לשלם על נזקים או החלפה מכיסו וכך הזול הוא יקר. כשבוחנים דשא סינטטי מחיר המרבד צריך להיות בהתאם לשימוש שנעשה בדשא. דשא סינטטי יכול לשמש למטרות רבות כמו בגינות של בתים פרטיים, גני אירועים, מגרשי ספורט, ליצירת אווירה נעימה בבנייני משרדים או מבנים ציבוריים, גני ילדים, בריכות ועוד. קביעת דשא סינטטי מחיר למ"ר מותאמת לגודל מרבדי הדשא ועד כמה הם צריכים להיות עמידים להליכה ושימוש רב או שהם למטרות נוי ויצירת נקודות ירוקות על רקע הבטון האפור.

    "חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ" מייבאת באופן בלעדי דשא סינטטי איכותי של חברת Edel Grass ההולנדית, בעלת הדשא הסינטטי האיכותי בעולם. קביעת דשא סינטטי מחיר למ"ר בחברת "גרין ספורט" כוללת איכות ללא פשרות של דשא עם תקן פיפ"א העולמית בדרגה הגבוהה ביותר של שני כוכבים, התקנה מקצועית ואחריות יצרן של חמש עד שמונה שנים. קביעת דשא סינטטי מחיר למרבד כוללת את הניסיון והשם שהחברה צברה המתבטאים במאות לקוחות מרוצים. גם אתם יכולים להיות חלק מלקוחות אלו.

     

    מחיר דשא סינטטי

    דשא סינטטי מחיר המשתלם ביותר רק בחברת גרין ספורט

    מה משפיע על דשא סינטטי מחיר? החל מרמת הצפיפות של הדשא, הדגם המועדף עליכם, לצד הכמות בה תשתמשו לצורך ההתקנה – פרמטרים אלו ועוד ישפיעו על המחיר. מתעניינים בדשא סינטטי לחצר או למיקום אחר? צרו קשר עם חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ. אנו מייבאים דשא סינטטי הולנדי איכותי, מתקינים אותו במקצועיות – ובמחירים אטרקטיביים. נשמח לעמוד לרשותכם.

    דשא סינטטי מחיר: פרמטרים שונים

    אולי נדמה לכם שהדשא של השכן הוא ירוק בהרבה משלכם – אך טעות בידכם! הוא הבין ממזמן את הסוד הבא: התקנתו של דשא סינטטי. ועכשיו, גם אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה. בין אם אתם מעוניינים לשדרג את הגינה שלכם ובין אם הוא מיועד למטרה אחרת, בזכות פריט אסטטי זה תקבלו את התוצאה הדרושה והמקצועית ביותר.

    בבואכם לבחור את הדשא הסינטטי, עליו לעמוד במספר דרישות חשובות:

    • גוון הדשא
    • גובה הדשא
    • רמת הצפיפות של הדשא

    כדי למצוא את הדשא הסינטטי שיעמוד בדרישות הללו ובאחרות, עומדים לרשותכם מגוון דגמים מרשימים. כל דגם ודגם מציע גוון ירוק שונה – בין אם הוא כהה או בהיר. בנוסף, דגמים אלו מציעים גבהים שונים של דשאים, לצד טקסטורה נעימה למגע. במילים אחרות, בין אם הדשא הסינטטי מיועד לבתים פרטיים, מגרשי כדורגל, אולמות אירועים ועוד – תוכלו להתאים את סוג הדשא לאתר הרלוונטי.

    בחרתם את הדשא הסינטטי העונה על דרישותיכם? כעת, יש להתקין אותו כראוי. לשם כך, יש ליצור קשר עם הגורמים המוסמכים לכך. אנשי מקצוע אלו יבצעו את המשימה כהלכה ויגשימו את החזון העיצובי שלכם. כדי לשתף פעולה עם מקצוענים, יש לבצע חיפוש מקיף: בין אם מדובר בסקירת אתרי האינטרנט או שמא באמצעות המלצות של מכרים וחברים – חוות דעת אלו יסייעו לכם לבצע את המלאכה כהלכה.

    מוצרי דשא סינטטי במחירים אטרקטיביים

    דשא סינטטי הינו הפתרון המושלם למגוון לקוחות – פרטיים ועסקיים כאחד. כדי לשדרג כל אתר כראוי, מומלץ לפנות אל חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ. אנו מחזיקים באופן בלעדי בזיכיון לייבא ולשווק את הדשא הסינטטי של Edel Grass ההולנדית. בהתאם לכך, המוצרים והשירותים שלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר – תוך מתן אחריות מקיפה.

    דשא סינטטי מחיר זול ועם אחריות מלאה ל 8 שנים

    דשא סינטטי מחיר למטר

    בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים את החיסכון העצום בהוצאות השוטפות הנוצר בשל החלפת משטחי דשא אורגני למשטחי דשא סינטטי מומלץ בחצר הבית או הגינה. חיסכון זה הנוצר גם בשל חיסכון במים מכיוון שאין צורך בהשקיית המשטח, הופך את משטחי הדשא הסינטטי למוצרים ידידותיים לסביבה.

    מוצר ירוק יותר בכל מטר רבוע…

    דשא סינטטי מחיר נקבע על פי מ"ר, כלומר, התשלום מתבצע עבור רכישת מטר רבוע של דשא סינטטי ועבור מחיר התקנה בגין כל מטר רבוע. המחיר למטר רבוע נקבע על פי מספר קריטריונים: יצרן הדשא- לזהות את יצרן הדשא, ארץ ייצור ועמידה בתקנים אירופאים כגון עמידה ב U.V איכות הסיב- החומר ממנו עשוי הסיב. איכות ועובי יריעת הדשא – חומרים ומשקל היריעה. אורך ,משקל וצפיפות הסיבים למ"ר. מפרט התקנה – כדי לשמור על אריכות חיי הדשא הסינטטי.

    מה חשוב לדעת לפני שרוכשים משטח סינטטי?

    משטחי דשא סינטטי בעלי הגנה מקרינת השמש מאפשרים לכם ליהנות ממשטח דשא איכותי שצבעו הירוק איננו דוהה לעולם. משטחי דשא בעלי ציפוי 100% UV הם ברוב המקרים משטחי דשא יקרים יותר ואיכותיים הרבה יותר.

    דשא סינטטי מחירים אומנם מאפשר לכם לבחור במשטחי דשא זולים יותר, אך בסופו של דבר, משטחים אלו דוהים לאחר מספר שנים או חודשים (תלוי באיכות המשטח), דבר המחייב אתכם לבצע רכישה מחודשת והתקנה מחודשת של המשטח, וכפועל יוצא מכך, את מה שתחסכו בהתחלה תדרשו לשלם בהמשך.

    על מנת להבטיח לעצמכם דשא סינטטי מחירים סבירים ואיכות ללא פשרות, אנחנו בגרין ספורט סיסטם, מעמידים לרשותכם את משטחי הדשא הטובים ביותר בעולם: משטחי הדשא הסינטטי של חברת EDEL GRASS. משטחים אלו מתאפיינים ברמת צפיפות מקסימאלית של הסיבים (יותר מ 500,000 סיבים למ"ר) והם מגיעים עם ציפוי 100% UV, דבר המבטיח לכם צבע ירוק (הכי טבעי שאשפר) שאיננו דוהה עם השנים!

    יתרון נוסף הנלווה לרכישת דשא סינטטי איכותי באמצעותנו קשור לנושא השירות והאחריות. מעבר ל-8 שנות אחריות יצרן, אצלנו בגרין ספורט סיסטם, תוכלו ליהנות מ-8 שנות אחריות גם על ההתקנה. בסופו של חשבון, דשא סינטטי מחירים הנרכש באמצעותנו, מאפשר לכם ליהנות גם ממשטח איכותי שלא דורש תחזוקה או החלפה, גם ממחירים אטרקטיביים הן על הרכישה והן על ההתקנה וגם אחריות מקיפה לאורך שנים!

    גרין ספורט סיסטם – הדשא ההולנדי האיכותי בעולם

    חברת גרין ספורט סיסטם, הנציגה הבלעדית של חברת EDEL GRASS ההולנדית בישראל, מעמידה לרשותכם את שירותי התקנה האיכותיים ביותר למשטחי הדשא הטובים ביותר בעולם. שירותי ההתקנה שלנו מיושמים בכל רחבי הארץ, והם מותאמים לכל סוגי המשטחים האפשריים, לרבות, אדמה, אספלט ובטון.

    דשא סינטטי מחיר זול + התקנה

    דשא סינטטי מחיר משתלם + התקנה ע"י המומחים

    ברגע שהחלטתם להפוך את הדשא שלכם לירוק יותר מזה של השכן, הגיע הזמן להבין איך זה עובד. ליתר דיוק, אתם ממש רוצים לדעת כמה זה עומד לעלות לכם. אין ספק שלתכנון והתקנת דשא סינטטי מחיר שכדאי להכיר, אבל חשוב לזכור שהמחיר הזה מורכב משורה ארוכה של פרטים קטנים. מצד שני, אם תעשו את זה נכון ותבחרו חברה מקצועית ואמינה עם מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, זוהי ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל לטובת החצר הפרטית שלכם. צוות גרין ספורט סיסטם ישמח לעזור לכם להגדיר את הצרכים שלכם, ולאתר את הדשא שיתאים בדיוק עבורכם.

    דשא סינטטי מחיר והמרכיבים העיקריים שלו

    כאמור, להתקנת דשא סינטטי מחיר, וחשוב בהחלט להבין אותו. עם זאת, קשה לזרוק לחלל האוויר סכום קבוע, שכן ישנם פרטים שונים שעשויים להשפיע על השורה התחתונה:

    • סוג הדשא שתבחרו וכמובן האיכות שלו
    • גוון הדשא, גובהו והצפיפות שלו
    • הגודל הדרוש לכם לכיסוי מלוא השטח
    • הובלת הדשא והתקנתו בהתאם לצרכי השטח הקיימים

    כל אחד מהמרכיבים הללו הוא עולם ומלואו, וכולם יחד מרכיבים את הצעת המחיר שתקבלו. אם כן, בהחלט קיים סיכוי שהדשא של השכן יקר או זול יותר, פשוט משום שאיכות הדשא שונה לחלוטין או משום שבחר לכסות בדשא סינטטי אזור גדול (או קטן) יותר. כדי לדעת כמה זה באמת אמור לעלות לכם, מומלץ לפנות לעזרת המומחים. כך תוכלו להגדיר מה אתם באמת רוצים להשיג, מה מידות השטח הקיים ואיך תיראה החצר המושלמת בתום התהליך.

    מענה מדויק לכל צורך שלכם

    מתיחת הפנים האידאלית לחצר שלכם היא לא משימה מורכבת, ועם התכנון הנכון וההתקנה המקצועית תוכלו להגיע אל התוצאה הטובה ביותר. להתקנת דשא סינטטי מחיר התלוי באיכות, בעבודה המדויקת וכן במגוון צרכים מיוחדים אחרים (למשל ביחס לאופן השינוע, ההכנה או ההתקנה). כדי לתכנן את המענה הנכון עבורכם וכדי להבין כמה זה עומד לעלות לכם, חברת גרין ספורט סיסטם מעמידה לרשותכם את המומחים שיעזרו לכם להגדיר את מה שנכון עבור החצר הפרטית שלכם, כדי שתיהנו מרמת חיים שעוד לא הכרתם.

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל