100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    דשא סינטטי איכותי

    בשנים האחרונות, חלה התפתחות טכנולוגית והתקדמות רבה בתחום הדשא הסינטטי. דשא זה הפך למבוקש ביותר עקב משבר המים במדינה. דשא סינטטי איכותי הוא בעל צפיפות סיבים גבוהה הגורמת לו להיות חזק ועמיד ומקנה לו מראה גמיש וטבעי. במקרה של סיבים צפופים , אין צורך למלא את הדשא בחול או גומי משום שהוא כבד מספיק בשל סיביו הצפופים. דשא סינטטי איכותי לא מתחמם, קל לנקותו באמצעות צינור מים, שואב או מפוח אויר והוא אינו צובר בוץ .

    דשא סינטטי איכותי של גרין ספורט סיסטם – איכותי ועמיד לשנים

    דשא סינטטי איכותי עמיד לשנים רבות ולא דורש תחזוקה. הדשא חוסך בעלויות רבות כמו: טיפול נגד מזיקים ודישון, עלות מכסחת דשא, עלויות שכירת שירותי גננות, השקיה. המגע של הדשא רך ונעים, הוא לא מושך חרקים,חיות מחמד לא חופרות בו ואין הגבלה מבחינת דריכה עליו. דשא סינטטי איכותי תורם לאיכות הסביבה בשל העדר השימוש בכימיקלים להדברה, חסכון באנרגיה של מכסחת הדשא, חסכון במים ולעיתים אף ניתן למחזרו. את הדשא הסינטטי ניתן להתקין בגינות, במרפסות, גגות, בריכות, גני שעשועים, בתי מלון, גני אירועים, מגרשי כדורגל, גני ילדים ועוד. הדשא בולם נפילות, עמיד לקרני UV, בעל מראה טבעי, מתאים לאקלים בארץ, קל להתקנה ובעל אחריות יצרן.

    בוחרים רק בדשא סינטטי איכותי

    דשא סינטטי איכותי אינו זול אך הוא מהווה השקעה חד פעמית לשנים רבות וההשקעה מוחזרת מהר בשל החיסכון בעלויות לעומת דשא אורגאני. התפשרות על איכותו של הדשא תוביל לעוגמת נפש עקב הצורך בהחלפתו או תיקונו. מראהו של דשא סינטטי איכותי יהיה קרוב לדשא טבעי, מרשים וירוק כל השנה. כשמדברים על דשא סינטטי איכותי מדברים על "גרין ספורט סיסטם בע"מ". חברה זו מייבאת באופן בלעדי דשא סינטטי איכותי של חברת Edel Grass ההולנדית. מוצריה של חברה זו הם בעלי תקן של שני כוכבים מאת פיפ"א העולמית, התקן הגבוהה ביותר הקיים. הדשא שלה צפוף מאוד ובעל מראה טבעי ועשיר. חברת "גרין ספורט" לא מתפשרת על איכות ועל עבודת התקנה מקצועית. החברה מתקינה דשא סינטטי מומלץ במבני ציבור, מבנים עסקיים, בגני שעשועים, גני אירועים, בתי מלון, מגרשי ספורט, בתים פרטיים ועוד. הדשא מתאים להתקנה גם במקומות בהם דשא אורגאני לא יכול לגדול ובמקומות מוצלים. הדשא הסינתטי נראה כמו דשא אורגאני והא ירוק כל השנה ועמיד . ל"גרין ספורט| יש מאות לקוחות מרוצים, עסקיים ופרטיים, להם החברה מעניקה אחריות יצרן של בין חמש לשמונה שנים.

     

    סוגי דשא סינטטי מומלצים

    התקנת דשא סינטטי איכותי יאפשר לכם לקשט ולרענן מגוון מקומות: בין אם מדובר בגינת הבית, הכניסה לבניין המגורים או שמא מדובר במגרשי כדורגל – צוות המומחים של חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ ימליץ לכם על הדשא הסינטטי הרלוונטי עבורכם ואף יתקין אותו במיקום הרלוונטי. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ בהקדם.

    למי מיועד דשא סינטטי איכותי?

    אין זו הפתעה שדשא סינטטי הוא פתרון איכותי: החל מיצירת מראה טבעי בכל שטח, התאמה מקסימלית לתנאי מזג האוויר הישראלי לצד עמידה בתקנים הגבוהים ביותר, לקוחות פרטיים ועסקיים רבים מתעניינים בפתרון יעיל זה:

    • בתים פרטיים – מעבר לבית פרטי מעלה את רמת חייהם של בני המשפחה – ללא כל ספק. במקביל, כדי להעניק לבני המשפחה, לילדים הקטנים ולחברים חווית אירוח ומשחק מקיפה, מומלץ לשדרג את החצר כנדרש. בין שלל האפשרויות העומדות בפניכם, ניתן להתקין דשא סינטטי. בין אם אתם מתכננים ברביקיו ובין אם מדובר במסיבת יום הולדת לילדיכם הקטנים, בזכות מוצר איכותי זה תוכלו ליצור אווירה ירוקה, קסומה ומזמינה בה האורחים ירצו להישאר שעות ארוכות.
    • אולמות אירועים – מתכננים אירוע עסקי באולם יוקרתי? מפיקים את חתונתכם ההולכת וקרבה? בין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, על בעלי אולמות האירועים לעצב כל פינה וחדר כראוי. השלב הראשון במלאכה זו כולל את עיצוב הגינה בה תתקיים קבלת הפנים. במילים אחרות, בזכות התקנת דשא סינטטי מרהיב ביופיו, האורחים ירגישו נינוחים ויתגבשו יחדיו בהנאה.
    • מגרשי כדורגל – בעלי מגרשי כדורגל הבינו זאת כבר מזמן: בזכות הדשא הסינטטי, ניתן יהיה לחסוך בעלויות תחזוקה שונות, כמו גם לעמוד בתקנים בינלאומיים לצורך משחק מקצועי.

    איכות היא לא מילה גסה

    מהם הקריטריונים לדשא סינטטי איכותי? החל ממראה טבעי ורענן ועד צפיפות סיבים הבולמת נפילות – אצל חברת גרין ספורט סיסטם בע"מ תוכלו לקבל תוצאות חיוביות אלו והרבה מעבר לכך. כל שעליכם לעשות הוא ליצור אתנו קשר, אנו נדאג לכל היתר.

    דשא סינטטי איכותי ביותר

    דשא סינטטי איכותי ביותר

    כל מי שנהנה מחצר פרטית בוודאי היה רוצה לראות אותה יפה, מטופחת ונקייה. הבעיה היא שלרוב אין לנו את הזמן או את האנרגיות כדי לטפל בה בעצמנו, וכך אנחנו מתחילים להתלבט: האם נכון לנו להיעזר באיש מקצוע שיאפשר לנו ליהנות מדשא מרשים או דווקא לתכנן דשא סינטטי איכותי. היתרון המשמעותי של החלופה השנייה ברור, שכן מדובר בפתרון שהוא לא רק יעיל כלכלית אלא גם אסתטי ונוח מאוד לתחזוקה. הדשא האיכותי של גרין ספורט סיסטם, המיובא מאירופה ומותקן בקפידה וברמה גבוהה מאוד, הוא שמספק את הפתרון המושלם ואת התוצאה המרשימה ביותר.

    היתרונות בהתקנת דשא סינטטי איכותי

    ההחלטה להתקין דשא סינטטי איכותי בחצר הבית יכולה להבטיח לכם שורה ארוכה של יתרונות:

    • הדשא הסינטטי חוסך עלויות רבות על טיפוח, השקיה ושירותי גננות
    • הדשא הסינטטי לא מושך אליו את תשומת ליבן של חיות המחמד ואף לא את זו של החרקים והמזיקים
    • הדשא הסינטטי ידידותי יותר לסביבה שכן אין כל צורך לבצע הדברה ולהשתמש בכימיקלים שונים
    • הדשא הסינטטי חוסך אנרגיה רבה בשל היעדר הצורך במכסחת דשא או במים להשקייה
    • הדשא הסינטטי עמיד מאוד ומבטיח תוצאה יפהפייה למשך שנים רבות, ללא כל תחזוקה

    יתרונות אלה הפכו את הדשא הסינטטי למצרך מבוקש במיוחד, והוא פופולרי היום לא רק בבתים פרטיים אלא גם במקומות ציבוריים רבים. בבתי המלון, בגני השעשועים, במגרשי הכדורגל ואף בגני האירועים ובבריכות העירוניות יש לו מקום של כבוד. זאת משום שהוא מספק עיצוב מרהיב ביופיו במשך כל השנה, ללא כל עלות נוספת וללא צורך בתחזוקה שוטפת או באנשי מקצוע מיומנים, והוא בהחלט מתאים לאקלים הישראלי.

    הפתרון המושלם

    כדי לעשות את זה נכון אתם זקוקים להתקנה מדויקת ונכונה של דשא סינטטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר. חברת גרין ספורט סיסטם מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות המתקדמים שמתאימים בדיוק עבורכם, כדי להבטיח מענה מושלם לצרכי החצר הפרטית או השטח הציבורי. זוהי השקעה חד פעמית נבונה שמאפשרת לכולנו ליהנות מאיכות חיים מופלאה עם גינה משגעת ומטופחת, זאת ללא כל מאמץ.

    דשא סינטטי מומלץ של גרין ספורט

    דשא סינטטי מומלץ

    אתם משתוקקים לפתוח את הבוקר בחצר הפרטית שלכם, עם ספל קפה וספר טוב, או לבלות את סוף השבוע באוויר הצלול עם החברים הטובים או עם הקטנטנים. מצד שני, אין לכם את האנרגיות לתחזק מדשאה מטופחת שנראית תמיד במיטבה או להשקיע לא מעט משאבים בגיוס גנן שידאג לעשות את זה במקומכם. מצד שלישי, עם דשא סינטטי מומלץ ואיכותי אתם לא צריכים לדאוג לתחזוקה, לאתר אנשי מקצוע יקרים או לקוות שהדשא ייראה ירוק ועשיר עד המפגש הבא עם החבר'ה. חברת גרין ספורט סיסטם תעזור לכם לעשות את זה נכון עם פתרונות מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר, בדיוק לפי הצרכים שלכם.

    איך בוחרים דשא סינטטי מומלץ?

    דשא סינטטי מומלץ הוא דשא איכותי, עמיד ומרשים, כזה שילווה אתכם לאורך שנים ויאפשר לכם ליהנות מכל רגע בחצר הפרטית שלכם. מה הופך אותו למומלץ ואידאלי עבורכם? הנה כמה נקודות למחשבה:

    • צפיפות הסיבים: ככל שהצפיפות גדולה יותר, הדשא נראה טבעי ועמיד יותר
    • קוטר הסיבים: יותר עבים? יותר עמידים
    • גובה הסיבים: סיבים נמוכים יותר מעניקים לדשא מראה מכוסח ומטופח

    אל כל אלה אפשר להוסיף משתנים נוספים, ממשקלו של המשטח ועד לסוגי התפרים. גם אחריות היצרן היא נושא חשוב שכדאי לתת עליו את הדעת, ואם תערכו השוואה מקיפה ותתמקדו בפתרונות איכותיים ומקצועיים באמת – תגיעו לתוצאה המיוחלת. כך תנצלו בצורה הטובה ביותר את המשאבים שלכם ותהפכו את החצר שלכם למרחב ירוק, עשיר ומזמין מאוד, שכיף לפתוח בו את הבוקר ולחתום בו עוד יום מפרך.

    עושים את הבחירה הנכונה

    ההחלטה להתקין דשא מומלץ ואיכותי היא ההחלטה האידאלית עבור הגינה הפרטית שלכם. עם זאת, חשוב לזכור שיש היום מגוון פתרונות אפשריים, ורק מענה מדויק לצרכים שלכם יבטיח תוצאה מצוינת ועמידה לאורך זמן. אם כן, לפני שאתם מקבלים החלטה התייעצו עם הצוות המקצועי של גרין ספורט סיסטם, מהחברות המובילות בתחום, המייבאת דשא הולנדי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זוהי ההזדמנות שלכם לשדרג את איכות החיים ואת השגרה היומיומית שלכם עם גינה מרהיבה ביופייה. 

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל