100% שביעות רצון

דשא סינטטי הולנדי איכותי 

שואפים לניצחון? אנחנו ניתן לכם את הבסיס הטוב ביותר!

    דשא סינטטי לבתים פרטיים

    הצבת משטחי דשא סינטטי לבתים פרטיים מחייבת אתכם לבחור גם בסוגי המשטח האיכותיים והטובים ביותר וגם בחברת ההתקנה המקצועית והמנוסה ביותר בתחום. אצלנו ב-גרין ספורט סיסטם, תוכלו למצוא את השילוב המנצח בין משטחי דשא איכותיים ועמידים לאורך שנים לבין התקנה סופר מקצועית וללא פשרות. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימת יתרונות מקצועיים ההופכים אותנו לחברת משטחי הדשא הסינטטי המובילה בישראל.

    הרבה יותר איכות – הרבה יותר אחריות!

    משטחי דשא סינטטי לבתים פרטיים המשווקים על ידי חברת גרין ספורט סיסטם, הם משטחי דשא איכותיים המיוצרים על ידי חברה הולנדית העונה לשם: EDEL GRASS. חברה זו מתמחה בייצור משטחי דשא בעלי תו תקן אירופאי העומד בכל הדרישות המחמירות ביותר.

    בנוסף, משטחי הדשא הסינטטי של החברה ההולנדית מגיעים עם ציפוי 100% UV. ציפוי זה מקנה למשטח איכות מקסימאלית בכל הקשור לצבע הירוק שאיננו דוהה לעולם. כנציגה בלעדית של החברה ההולנדית בישראל, אנחנו בחברת גרין ספורט סיסטם, מעמידים לרשותכם את משטחי דשא סינטטי לבתים פרטיים האיכותיים ביותר בישראל לצד אחריות מלאה בכל הקשור לאיכות המשטח ולאיכות ההתקנה המבוצעת על ידינו. אחריות היצרן בגין רכישת דשא סינטטי לבתים פרטיים באמצעותנו, עומדת על 8 שנים ואחריות ההתקנה, שניתנת על ידי גרין ספורט, עומדת אף היא על 8 שנים!

    התאמה מלאה לצרכי הגינה או החצר!

    הצבת משטחי דשא סינטטי לבתים פרטיים מחייבת אותנו להתייחס לכלל היבטי השימוש במקום בו משטחי הדשא אמורים להיות מוצבים. הידע המקצועי שלנו בתחום ההתקנה והשירות, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מהתאמה פונקציונאלית בין משטח הדשא לבין גודל החצר או הגינה והפעולות היומיומיות שלכם במתחם. דשא סינטטי לבתים פרטיים תוצרת EDEL GRASS מתאפיינים במראה טבעי המושג באמצעות רמת צפיפות הסיבים הגבוהה. צפיפות הסיבים מאפשרת לכם ליהנות גם ממשטח דשא בעל מגע נעים, דבר המאפשר לכם לשכב פרקדן על הדשא מבלי לחוש "דקירות" המאפיינים משטחי דשא אחרים.

    גרין ספורט סיסטם – מובילים את תחום משטחי הדשא הסינטטי בישראל

    כחברה מובילה בתחום התקנת משטחי דשא סינטטי לבתים פרטיים ומשטחים נוספים, אנחנו בחברת גרין ספורט סיסטם נבחרנו לשמש כנציגיה הבלעדיים בישראל של חברת EDEL GRASS ההולנדית. לאורך כל ימות השנה אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם החברה ההולנדית, וכל זאת מתוך מגמה להעמיד לרשות הצרכן הישראלי את משטחי הדשא האיכותיים והמובילים ביותר בעולם. אתם מוזמנים להכיר מקרוב את משטחי הדשא האיכותיים המשווקים על ידינו, וליהנות מהמראה הכי טבעי שיש בחצר הבית!

    רוצים שהדשא שלכם יהיה תמיד ירוק?

    תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      מאמרים נוספים בנושא

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל